Ремонт паливної апаратури (системи)

Ремонт паливної системи дизеля – відповідальне завдання, адже саме ця система відповідає за забезпечення подачі палива з бака в двигун. Найчастіша причина виходу паливної апаратури з ладу – використання пального неналежної якості. Це може бути як свідомим рішенням, так і несвідомим – недобросовісні постачальники цілком можуть підсовувати нічого не підозрюють автовласникам не найкраще пальне під виглядом кращого. У будь-якому випадку, чутлива паливна апаратура не витримує такого звернення довго. І все зводиться до ремонту дизельної паливної апаратури.

Що входить в паливну систему

На сьогоднішній день існує дуже мало дизельних автомобілів, які все ще функціонують на паливних системах старого зразка. Сучасні ж паливні системи включають такі елементи:

  • Паливний бак;
  • Насос, що подає пальне на систему уприскування і підтримує необхідний тиск;
  • Магістралі, за якими пальне проходить по системі;
  • Регулятори тиску;
  • Система вприскування, що складається з форсунок;
  • Датчики рівня палива (їх може бути кілька різних);
  • Фільтри, зокрема, паливний, який частково очищає надходить пальне, але цього не завжди достатньо.

І у всіх цих елементів можуть виникати ті чи інші несправності, які призводять спочатку до несерйозним проблемам з циркуляцією палива, але в потенціалі вони можуть перерости в набагато більш серйозні. Втім, якщо регулярно проводити техогляд (десь на кожні 10 тисяч км пробігу), то можна уникнути потреби в серйозному ремонті паливної системи дизеля. Крім цього, бажано двічі на рік промивати паливну систему. Звичайно, для кожного автомобіля та навіть стилю водіння, періодичність може відрізнятися – рекомендації носять дуже приблизний характер.

Ремонт дизельної паливної апаратури

Автомобілям, давненько не відвідували дизель сервіс (або просто автосервіс, хоча не всі сервісу мають фахівця саме по дизельних моторів), обов’язково потрібно промивка паливної апаратури і, швидше за все, заміна фільтрів.
Які ще процедури можуть проводитися при проведенні ремонту дизельної паливної апаратури?

  • Діагностика. Ремонт не може початися без попередньої діагностики – в кінці кінців, потрібно визначити, що потребує ремонту і вимагає взагалі? Діагностика може проводиться за допомогою комп’ютера-сканера, або ж «вручну». За результатами діагностики фахівець розповість про виявлені несправності і супутніх деталях;
    Вимірювання тиску паливного насоса високого тиску (ПНВТ). Через вимірювання тиску можна виявити поломку ПНВТ або регулятора тиску;
  • Чистка форсунок.Вообще рекомендується оглядати та зачищати форсунки хоча б раз на кожні 100 тисяч км пробігу, а замінювати – на кожні 200. Але це середні показники, знову ж таки, якщо водій вкрай дбайливо експлуатує авто, то все його вузли й деталі прослужать значно довше. Оскільки форсунки відповідають за уприскування палива, їх несправність може паралізувати всю паливну систему автомобіля;
  • Чистка паливного бака.Топліво може буяти різними домішками – починаючи від звичайної води (перебування якої в паливній системі проте не бажано) та закінчуючи брудом, сміттям й іржею. Все це залишається в паливному баку у вигляді осаду. І при кожній заправці, все це піднімається (додаючи до нового сміттю, що надійшов зі свіжим паливом) і набивається в фільтри і паливні магістралі, засмічуючи і їх;
  • Заміна паливного фільтра.Вообще всі фільтри будь-якого авто рекомендується міняти в середньому на кожні 30 тисяч км пробігу. Звичайно, варто спиратися в першу чергу на рекомендації виробника конкретного авто. Варто бути обережним, змінюючи фільтр самостійно – в процесі можна через незнання пошкодити магістралі та конектори, що з’єднують магістраль з фільтром;
  • Заміна регулятора пального. Підтримує необхідний тиск всередині паливної системи, за допомогою «спуску» зайвого палива, якщо тиск раптом піднімається вище потрібного. Якщо регулятор виходить з ладу, то «гуляти» починає і тиск, що веде до втрати потужності автомобіля під час експлуатації.

Як зрозуміти, що паливної апаратури потрібно ремонт?

Звичайно, неможливо перелічити всі симптоми і їх причини – особливо в світлі того, що вони можуть йти в комплексі, але найпоширенішими і очевидними можна назвати наступні:

  • Скачки потужності під час їзди можуть бути сигналом про те, що потрібна заміна фільтрів;
  • Автомобіль постійно глухне та взагалі погано заводиться – тут дещо складніше, оскільки це може сигналізувати як про знос насоса, так і про несправності деяких його елементів;
  • Виріс витрата палива – проблеми з системою впорскування або знизилася компресія;
  • Димить вихлопна труба – уприскування палива відбувається із затримкою;
  • Димить випускна система – зносилися форсунки;
  • Нерівномірний розгін – потрібна заміна повітряних фільтрів.

Як і з будь-якими іншими поломками, з ремонтом паливної апаратури працює теж саме правило, яке свідчить, що своєчасний догляд і техогляд може запобігти найстрашніше. Потрібно просто не «забивати» на свій автомобіль.

З усіх питань, щодо ремонту та обслуговування, звертайтесь за телефоном: 044 221 97 07,
044 564 60 02 или используйте форму обратной связи.