Ремонт і ТО бензинових, дизельних автомобілів SsangYong, MB, BMW, Audi, Porsche, VW, Skoda, Opel, Toyota, Hyunday, KIA, Volvo, Ford, GM, Suzuki, Mitsubishi, Mazda, Saab, Nissan

Ремонт и ТО бензиновых и дизельных автомобилей

Технічне обслуговування (ТО, техобслуговування) – це превентивно-профілактична міра, на кшталт походу до стоматолога раз на півроку, тільки в світі автотранспорту. Нескладно здогадатися, що призначення техобслуговування полягає в тому, щоб виявити дрібні поломки і запобігти їх перетворення в великі. Скажімо, будь-який автолюбитель знає, що після кожної дюжини тисяч «пробігу» слід замінити масло в двигуні. Але, крім очевидних процедур, проведення техогляду і діагностика може виявити і ряд прихованих проблем, які, тим не менш, також вимагають усунення.

Техобслуговування може бути щоденним, першим, другому і сезонним – більш конкретні варіації передбачені кожним окремим виробником індивідуально і вказуються в сервісній книжці.

Багато власників новеньких автомобілів (а часом – і власники вельми стареньких) дуже хочуть заощадити, а тому і не піддають своїх залізних коней такої обов’язкової процедури, як техобслуговування. Але важливо пам’ятати, що якими б розвиненими були сучасні технології, а автомобіля, який «самовідновлюватися» б, ще не створили. Та й гарантія від виробника анулюється, якщо немає відмітки про проведення ТО.

Ремонт і техобслуговування бензинових автомобілів

Двигун є не інакше як «ключовим» елементом будь-якого автомобіля – хіба варто в такому разі дивуватися, що його конструкція не відрізняються особливою простотою? Як би фантасти всіх часів і народів не мріяли про вічний двигун, його так і не винайшли, а тому рано чи пізно постає питання про ремонт бензинового двигуна.

Само собою, для того, щоб не вкоротити двигуну внутрішнього згоряння життя, варто звернутися за професійною допомогою, а не ремонтувати кустарним способом. Так, задоволення може здатися недешевим, але воно того варте.

Отже, процес діагностики і ремонту бензинового двигуна може складатися з наступних операцій:

  1. Демонтаж собственного двигателя— это нужно для того, чтобы провести как можно более точную и всеохватывающую диагностику;
  2. Може знадобитися заміна помпипри несправності якої не буде надходити охолоджуюча рідина, що загрожує частими перегрівами;
  3. Tехобслуговування стартера.Стартер, як зрозуміло з назви – пусковий механізм, без якого двигун не запуститься зовсім. В силу того, що він оснащений безліччю швидкозношуваних елементів (підшипників, роликів, ременя), то і вимагає підвищеної уваги – всі ці елементи слід замінювати вчасно;
  4. Заміна кисневого датчика,який забезпечує коректне отримання паливо-повітряної рідини, без чого буде згоряти більше пального і скоротяться терміни працездатності свічок;
  5. Переустановка генератора,который больше всего страдает от излишних вибраций и пыли (вспомним наши дороги), а также скачков температур — и потому требует регулярного пределения внимания и своевременного ухода;
  6. Техобслуговування паливного насоса,на який припадає скажена частка навантажень, що сприяє його зносу, а це, в свою чергу, порушує подачу пального;
  7. Техобслуговування системи охолодження,яка підтримує робочу температуру двигуна тим самим запобігаючи змішування масла з антифризом і зростання витрати пального;
  8. Заміна ременя і / або ланцюга газорозподільного механізму,який також сильно зношується і вимагає постійного спостереження;

І це – далеко не повний список можливих «слабких місць» вашого двигуна, який ризикує зламатися остаточно і безповоротно, якщо за ним не стежити. Також слід розуміти, що остаточна ціна ремонту безпосередньо залежить від марки автомобіля, ціни комплектуючих і типу несправностей.

Ремонт і техобслуговування дизельних двигунів

Дизельні двигуни цінуються автолюбителями з цілого ряду причин – це і низьку витрату палива в порівнянні з бензиновими двигунами, не такі високі ризики загоряння, потужність і швидкість розгону. Популярний дизельний двигун у всіх видах транспорту – як в вантажних, так і в легкових. Але, щоб все це не звучало надто вже добре, варто сказати, що дизельний двигун сам по собі набагато складніше і більш вимогливим, коли справа доходить до техобслуговування, а вже тим більше ремонту. Тобто якщо бензиновий двигун ще якось можна (але не рекомендується) починають в умовах гаража, то для проведення профілактики та ремонту дизельного агрегату однозначно потрібно автомайстерня з хорошим фахівцем в наявності.

За якими ж ознаками зрозуміти, що дизельний автомобіль пора показати фахівцеві?

  • З труби йде дим – незалежно від того, якого він кольору це – поганий знак;
  • З боку двигуна доносяться підозрілі постукування і шум, якого раніше не спостерігалося;
  • Двигун перестав запускатися взагалі або запускається «через раз» – особливо в холодну пору року;
  • Двигун глухне під час руху, зокрема на великій швидкості;
  • Спостерігається помітне падіння потужності під час їзди.

При виявленні хоча б одного з перерахованих вище «дзвіночка» слід якомога швидше провести діагностику дизельного двигуна – щоб уникнути зіткнення з нуждою в капітальному ремонті.

Для користувачів дизельних автомобілів можна виокремити цілий ряд порад, які допоможуть відтягнути зіткнення з капремонтом. Наприклад, відмовитися від тривалої їзди на високих оборотах. Наступна порада більш очевидний – використовуйте якісне пальне, адже всі знають, наскільки дизельні форсунки (і, відповідно, сам двигун) чутливі до палива незадовільної якості. Не варто забувати і про те, що дизельне паливо ділиться «сезонний» – і використовувати річний дизель влітку, а зимовий – взимку.

Так чи інакше від усіх виникаючих проблем в 99% випадків може врятувати відмова від ліні і щоденний огляд автомобіля і своєчасне звернення в автосервіс за профілактикою і ремонтом.

Бош Дизель Центр пропонує наступні послуги:

  • Комп’ютерна діагностика дилерскими приборами, мотортестерами Bosch FSA 560, MOT 250;
  • Ремонт паливної апаратури дизелів з перевіркою на стендах Bosch EPS 815, Hartridge AVM2- PC з присвоєнням коду;
  • Ремонт посадочних місць насос-форсунок, головки блоку циліндра (потрапляння дизельного палива в масло);
  • Ремонт систем бензинового вприскування, запалювання, чистка форсунок на стендах;
  • Ремонт двигунів, ходової, електрообладнання, комп’ютерів, ABS, ASR та і.н.
  • Розвал-сходження Bosch;
  • Планове техобслуговування (ТО), скидання інтервалів;
  • Оригинальные запчасти.

З усіх питань, щодо ремонту та обслуговування, звертайтесь за телефоном: 044 221 97 07,
044 564 60 02 або використовуйте форму зворотного зв’язку.