Діагностика паливної апаратури
и не только
З довгоочікуваним ростом популярності дизельних двигунів виникла потреба і в особливих умовах для їх обслуговування. Але якщо дизельні автомобілі вже «заїхали» в країну, то з СТО, «заточеними» під дизель все відбувається не так швидко. Та й бензинові двигуни не те, щоб зібралися йти з ринку, вони просто поступилися трохи більше місця.
Що треба знати про діагностику паливної апаратури
Дизельна апаратура – комплексна, непроста система, в якій всі елементи так чи інакше між собою пов’язані. Саме тому братися за ремонт, орієнтуючись тільки на свої відчуття, припущення і здогадки ніяк не можна. Для точного розпізнавання поломки потрібна повна діагностика паливної апаратури дизеля, починаючи з самих уразливих її частин – форсунок і насоса, тобто систему подачі палива і частоту обертання валу при її роботі.
Існує ряд симптомів, при виявленні якої варто звернеться до станції техобслуговування за діагностикою дизельної апаратури:
- підозрілий шум або скрип під час їзди;
- підтікання масла або палива безпосередньо;
- дим (незалежно від кольору) в районі форсунок;
- періодичний або частий «зліт» ременя ГРМ.
Якщо щось з перерахованого вище було помічено вами всього один раз – можливо, немає приводу для паніки. Але якщо воно повторюється із завидною регулярністю – це безперечно поганий знак. Машину потрібно якомога швидше відвезти до професіоналів, які зможуть приступити до пошуку і вирішення проблеми.
Як відбувається діагностика дизельної апаратури
Для діагностики дизельних систем нового покоління (а старих залишилося вже не так і багато) використовуються сучасні стенди, на яких проводиться тестове випробування насоса і форсунок.
Тільки після проведення всіх діагностичних процедур в повному обсязі може призначатися ремонт дизельної апаратури.
Варто відзначити Бош Сервіс, що надає ремонт дизельної апаратури, адже Bosch вже майже ціле століття як спеціалізується на розробці і виробництві дизельного обладнання. Звичайно, з самого початку це була тільки спеціалізована техніка, потім тенденції переключилися і на вантажні автомобілі і тільки потім – на легкові. Але це не заперечує, а, навпаки, підтверджує колосальний досвід Бош в питаннях дизельного вприскування.
Які послуги надає наш сервіс по діагностиці дизельної апаратури:
- Діагностика насосних сегментів;
- Чистка сажових фільтрів і каталізаторів;
- Діагностика дизельних форсунок;
- Діагностика системи Коммон Рейл;
- Установка фільтрів-сепараторів;
- Діагностика насосних секцій і насос-форсунок;
- Демонтаж, монтаж і ремонт компонентів дизельної апаратури будь-якої складності.
- І багато іншого
Комп’ютерна діагностика дизельної апаратури
Комп’ютерна діагностика дизельної апаратури включає в себе реєстрацію сигналів від всіляких систем і датчиків, які присутні в автомобілі. Головний критерій – виявлення всього того, що виходить за рамки «нормального», комп’ютер складає детальний звіт про помилки конкретно діагностується системи і систем-сусідів – який теж можуть мати вплив на коректну роботу всієї системи.
На завершення варто сказати, що комп’ютерна діагностика дизельної апаратури корисна і в якості профілактики – таким чином ви зможете дізнатися про невеликі збої до того, як вони перетворяться в більші.
Для виконання діагностики компанія «Аверс-Центр» має в своєму розпорядженні оригінальне і універсальне діагностичне обладнання Diamand (Delphi), KTS-520 (Bosch), Denso DST, Star Diagnosis (Mercedes-Benz), GT-1 (BMW), Mastertech ( Toyota), DST-PC, Tech2 (Opel, Suzuki, GM, SAAB, Isuzu), Carman-Scan (Hyundai, KIA, SsangYong, Daewoo), VAG COM, SCAN-100 (SsangYong), TEXA Navigator TXT, VCADS -pro (Volvo)
З усіх питань, щодо ремонту та обслуговування, звертайтесь за телефоном: 044 221 97 07,
044 564 60 02 або використовуйте форму зворотного зв’язку.