Діагностика паливної апаратури

и не только
Диагностика дизельной аппаратуры

З довгоочікуваним ростом популярності дизельних двигунів виникла потреба і в особливих умовах для їх обслуговування. Але якщо дизельні автомобілі вже «заїхали» в країну, то з СТО, «заточеними» під дизель все відбувається не так швидко. Та й бензинові двигуни не те, щоб зібралися йти з ринку, вони просто поступилися трохи більше місця.

Що треба знати про діагностику паливної апаратури

Дизельна апаратура – комплексна, непроста система, в якій всі елементи так чи інакше між собою пов’язані. Саме тому братися за ремонт, орієнтуючись тільки на свої відчуття, припущення і здогадки ніяк не можна. Для точного розпізнавання поломки потрібна повна діагностика паливної апаратури дизеля, починаючи з самих уразливих її частин – форсунок і насоса, тобто систему подачі палива і частоту обертання валу при її роботі.

Існує ряд симптомів, при виявленні якої варто звернеться до станції техобслуговування за діагностикою дизельної апаратури:

  • підозрілий шум або скрип під час їзди;
  • підтікання масла або палива безпосередньо;
  • дим (незалежно від кольору) в районі форсунок;
  • періодичний або частий «зліт» ременя ГРМ.

Якщо щось з перерахованого вище було помічено вами всього один раз – можливо, немає приводу для паніки. Але якщо воно повторюється із завидною регулярністю – це безперечно поганий знак. Машину потрібно якомога швидше відвезти до професіоналів, які зможуть приступити до пошуку і вирішення проблеми.

Як відбувається діагностика дизельної апаратури

Для діагностики дизельних систем нового покоління (а старих залишилося вже не так і багато) використовуються сучасні стенди, на яких проводиться тестове випробування насоса і форсунок.

Тільки після проведення всіх діагностичних процедур в повному обсязі може призначатися ремонт дизельної апаратури.

Варто відзначити Бош Сервіс, що надає ремонт дизельної апаратури, адже Bosch вже майже ціле століття як спеціалізується на розробці і виробництві дизельного обладнання. Звичайно, з самого початку це була тільки спеціалізована техніка, потім тенденції переключилися і на вантажні автомобілі і тільки потім – на легкові. Але це не заперечує, а, навпаки, підтверджує колосальний досвід Бош в питаннях дизельного вприскування.

Які послуги надає наш сервіс по діагностиці дизельної апаратури:

  1. Діагностика насосних сегментів;
  2. Чистка сажових фільтрів і каталізаторів;
  3. Діагностика дизельних форсунок;
  4. Діагностика системи Коммон Рейл;
  5. Установка фільтрів-сепараторів;
  6. Діагностика насосних секцій і насос-форсунок;
  7. Демонтаж, монтаж і ремонт компонентів дизельної апаратури будь-якої складності.
  8. І багато іншого

Комп’ютерна діагностика дизельної апаратури

Комп’ютерна діагностика дизельної апаратури включає в себе реєстрацію сигналів від всіляких систем і датчиків, які присутні в автомобілі. Головний критерій – виявлення всього того, що виходить за рамки «нормального», комп’ютер складає детальний звіт про помилки конкретно діагностується системи і систем-сусідів – який теж можуть мати вплив на коректну роботу всієї системи.

На завершення варто сказати, що комп’ютерна діагностика дизельної апаратури корисна і в якості профілактики – таким чином ви зможете дізнатися про невеликі збої до того, як вони перетворяться в більші.

Для виконання діагностики компанія «Аверс-Центр» має в своєму розпорядженні оригінальне і універсальне діагностичне обладнання Diamand (Delphi), KTS-520 (Bosch), Denso DST, Star Diagnosis (Mercedes-Benz), GT-1 (BMW), Mastertech ( Toyota), DST-PC, Tech2 (Opel, Suzuki, GM, SAAB, Isuzu), Carman-Scan (Hyundai, KIA, SsangYong, Daewoo), VAG COM, SCAN-100 (SsangYong), TEXA Navigator TXT, VCADS -pro (Volvo)

З усіх питань, щодо ремонту та обслуговування, звертайтесь за телефоном: 044 221 97 07,
044 564 60 02 або використовуйте форму зворотного зв’язку.