Діагностика та ремонт дизельних двигунів

Ремонт дизельных двигателей

Ремонт дизельних двигунів – досить непроста, дорога процедура, що обумовлено специфікою конструкції дизельних двигунів. Саме тому будь-який фахівець грунтовно порекомендує будь-якому власникові дизеля не нехтувати регулярним техоглядом і, по потребі, техобслуговуванням. Це превентивно-профілактична міра, завдання якої – виявити маленькі поломки на ранніх етапах і усунути їх, поки вони не переросли у великі. Адже проблеми, що виникають в роботі двигуна, не завжди очевидні – як і з деякими хворобами, які можуть до певного моменту протікати безсимптомно.

Техобслуговування може бути щоденним, першим, другому і сезонним – більш конкретні варіації передбачені кожним окремим виробником індивідуально і вказуються в сервісній книжці. Дизельні автомобілі сьогодні користуються все більшою популярністю і це не дивно – вони і служать довше, економічніше та набагато надійніше. До того ж, дизельні авто екологічніше, але про це часто забувають.

Недоліком же є те, що дизель сам по собі набагато складніше і більш вимогливим, коли справа доходить до техобслуговування, а вже тим більше ремонту дизельного мотора. Тобто якщо бензиновий двигун ще якось можна (але не рекомендується) починають «своїми руками», то для діагностики і ремонту дизельного мотора однозначно потрібно дизель сервіс з хорошим фахівцем в наявності.

Чому дизельний двигун виходить з ладу?

Капремонт дизельного двигателя

Навіть якщо говорити не про автомобіль, часто поломка трапляється з банальної причини – недотримання експлуатаційних норм. Якщо ж говорити конкретно про дизелі, то він, наприклад, не любить високих обертів і швидкостей. Справа в тому, що при роботі на підвищених обертах дизельний мотор сильно нагрівається і це може привести до деформації деяких делікатних деталей. Аж до таких проблем, де допоможе лише капремонт дизельного двигуна. До причин, що викликають перегрів можна віднести також ігнорування обов’язкового попереднього прогріву двигуна перед роботою.

Звичайно, до перегріву може привести не тільки «перевищення» швидкості, але і взагалі температура повітря, зношеність кілець або клапанів.

Отже, основні причини, які призводять до потреби ремонту дизельного автомобіля:

  • Використання низькоякісного палива – як відомо, дизельний двигун дуже чутливий до якості палива, а тому заправляти дизель варто тільки перевіреним паливом, в якому відсутні шкідливі домішки і вода;
  • Використання звичайного палива взимку – для зими є зимове дизельне паливо і не просто так. Справа в тому, що звичайне дизельне паливо при температурі нижче нуля починає поступово втрачати плинність;
  • Використання води в системі охолодження;
  • Несвоєчасна і нерегулярна заміна масла (рекомендується на кожні 10 тисяч км пробігу);
  • Ігнорування планових промивань інжекторів форсунок.

Зазначені вище – найпоширеніші помилки в експлуатації автомобіля з дизельним мотором, які можуть привести до серйозних поломок.

Коли варто задуматися про ремонт дизельного двигуна?

Існує ряд досить помітних «симптомів», за якими можна визначити, що автомобіль пора зводити в дизель сервіс.

  • З труби йде дим – незалежно від того, якого він кольору це – поганий знак. Чорний каже про брак тиску в форсунці, білий, навпаки, про занадто високому тиску;
  • З боку двигуна доносяться підозрілі постукування і шум, якого раніше не спостерігалося;
  • Двигун перестав запускатися взагалі або запускається «через раз» – особливо в холодну пору року;
  • Двигун глухне під час руху, зокрема на великій швидкості;
  • Спостерігається помітне падіння потужності під час їзди;
  • Помітний стрибок витрати палива;
  • Підтікає або нехарактерно шумить паливний насос високого тиску (ПНВТ).

Якщо був помічений хоч один з перерахованих вище «симптомів» слід якомога швидше звернутися в дизель сервіс. У разі, якщо симптомів кілька – то і ще швидше. У дизель сервісі (бош дизель сервіс) автомобіль пройде діагностику для виявлення неполадок і їх якнайшвидшого усунення. У разі несвоєчасного звернення може бути вже пізно – капремонту дизельного двигуна не уникнути.

Як проводиться діагностика дизельного мотора

Диагностика и ремонте дизельного двигателя

Для діагностики дизельних автомобілів використовуються сучасні стенди, на яких проводиться тестове випробування насоса та форсунок. Тільки після проведення всіх діагностичних процедур в повному обсязі може призначатися ремонт дизельної апаратури.

Варто відзначити Бош Дизель Сервіс, що надає ремонт дизельної апаратури, адже Bosch вже майже ціле століття як спеціалізується на розробці і виробництві дизельного обладнання. Звичайно, з самого початку це була тільки спеціалізована техніка, потім тенденції переключилися і на вантажні автомобілі і тільки потім – на легкові. Але це не заперечує, а, навпаки, підтверджує колосальний досвід Бош в питаннях дизельного вприскування.

Отже, що може входити в послугу діагностики:

  1. Діагностика насосних сегментів;
  2. Чистка сажових фільтрів та каталізаторів;
  3. Діагностика дизельних форсунок;
  4. Діагностика системи Коммон Рейл;
  5. Установка фільтрів-сепараторів;
  6. Діагностика насосних секцій і насос-форсунок;
  7. Демонтаж, монтаж та ремонт компонентів дизельної апаратури будь-якої складності.
  8. Під час діагностики дизельного мотора перевіряються робочі характеристики всіх його систем в різних робочих станах і то, скільки пального при цьому витрачається, періодичність його подачі та вприскування, стан форсунок і так далі. Після проведення діагностики фахівець може скласти об’єктивну оцінку стану дизельних систем і дати рекомендації щодо відновлювальних та ремонтних заходів. Також на цьому етапі можна дізнатися вартість ремонту дизеля.

    Як відбувається ремонт дизельних автомобілів?

    Звичайно, не можна дати якийсь конкретний список маніпуляції, який був би універсальним при ремонті дизельних моторів. Але деякі процедури є обов’язковими, наприклад:

    • Налаштування коректної роботи ПНВТ;
    • Налаштування коректної роботи форсунок;
    • Заміна фільтрів та відновлення турбін;
    • Промивання систем двигуна спеціальними очисниками.

    Також як і для діагностики, для ремонту дизельних автомобілів використовуються спеціальні стенди.
    Сама ж послідовність процедур при проведенні ремонту дизельних двигунів виглядає наступним чином:

    • Зняття та розбір мотора;
    • Ретельне чищення деталей та вузлів;
    • Перевірка зношеності деталей двигуна для виявлення тих, які не підлягають ремонту, а вимагають лише заміни; Особлива увага приділяється коленвалу – фахівець повинен переконається, що в ньому дійсно немає тріщин, які можуть впливати на роботу двигуна.
      Якщо ж вони є, колінвал підлягає або відновленню (в легких випадках), або заміні (у важких). Тим же самим процедурам піддається і блок циліндрів;
    • Збірка мотора.

    Після проведення всіх зазначених вище процедур, дизель піддається черговій перевірці. Таку перевірку називають «холодної» і вона проводиться на спеціальному стенді. Під час такої обкатки регулюється вихлоп і перевіряється робота дизельного двигуна на холостому ходу.

    Крім стенду для роботи і ремонту дизеля застосовуються також та спеціальні інструменти, наприклад, динамометричні ключі, які гарантують коректну затяжку всіх деталей і елементів.

    Безпосередньо після проведення ремонтних робіт категорично не рекомендується перевантажувати дизельний двигун – НЕ буксирувати інші автомобілі і не їздити на високих швидкостях – в загальному, не робити нічого, що задає підвищені обороти роботи двигуна.

    Регулярне проведення діагностичних та ремонтних заходів допомагає зберегти закладений в дизельний автомобіль потенціал та продовжує термін його служби. Проведення ремонту – це підвищення якості роботи мотора. Та й автовласникові спокійніше їздити на автомобілі, в безпеки і справності якого він упевнений.

    Корисні поради для продовження життя дизельного двигуна:

    • Ніколи не використовуйте масло невідповідної Вашої моделі авто в’язкості;
    • Періодично перевіряйте всі фільтри: масляні, паливні, повітряні, і міняйте їх, якщо вони вже зносилися;
    • Не перевищуйте комфортних швидкостей роботи двигуна.

    Фахівцям компанії Аверс-Центр Бош Авто Сервіс під силу ремонт дизельних двигунів будь-якої складності.

    Наша компанія надає широкий спектр послуг:

    • комп’ютерна діагностика;
    • шліфування колінчастого вала;
    • ремонт головки блоку;
    • розточування і хонінговку блоку циліндрів;
    • заміна прокладки картера, головки блоку і клапанної кришки;
    • заміна бензонасосу і ГРМ;
    • заміна заднього та переднього сальника коленвала;
    • заміна масляного насоса;
    • регулювання теплових зазорів клапанів;
    • заміна ланцюга розподільного вала;
    • заміна вала розподільного з регулюванням клапанів;
    • заміна сальників клапанів;
    • заміна натяжителя ланцюга;
    • капітальний ремонт дизельного двигуна.

    Компанія Аверс-Центр – це поєднання сучасної техніки і грамотних фахівців, за допомогою яких ми забезпечуємо кращий сервіс і технічне обслуговування автомобілів в Києві. Звернувшись з питань ремонту автомобіля до нас, Ви неодмінно отримаєте якісне обслуговування за прийнятні гроші. Звертайтеся за консультацією за вказаними номерами телефонів на сайті. Будемо раді допомогти Вам і Вашому автомобілю!

    З усіх питань, щодо ремонту та обслуговування, звертайтесь за телефоном: 044 221 97 07,
    044 564 60 02 або використовуйте форму зворотного зв’язку.