Комп’ютерна діагностика паливної апаратури дизелів
Комп’ютерна діагностика двигуна – перший крок у виявленні всіляких неполадок, які можуть виникнути в його роботі і найнадійніший спосіб розібратися з ними, поки проблема не погіршилася. Перевіряючи справність роботи різних систем двигуна, комп’ютер зчитує помилки. Звичайно, без втручання фахівця-людини в них може бути складно розібратися – тому рекомендується проводити такі перевірки тільки в перевірених СТО.
Які бувають прилади для діагностики паливної системи?
Відповідь на це питання можна дати як короткий – універсальні прилади і дилерські – так і більш розгорнутий. Універсальні прилади для діагностики авто – це прилади, яким по зубам найрізноманітніші двигуни, від човнових і мотоциклетних до двигунів різних автомобілів, як легкових, так і промислових. Дилерські ж прилади для діагностики паливної системи дизеля – це ті прилади, які випускаються кожної окремої маркою автотехніки виключно для тієї техніки, яку вони самі і випускають. Тобто дилерським приладом для BMW безглуздо робити діагностику паливної системи атомобиля AUDI і навпаки.
Але найчастіше доводиться використовувати і ті, і інші в комплексі – для отримання більш точної інформації, з якої потім треба буде працювати.
Бош Дизель Центр використовує для діагностики такі прилади:
- KTS-540 (Bosch);
- Daimond (Delphi);
- DST-PC (Denso);
- Star Diagnosis (MB);
- Carman Scan;
- Mastertech (Toyota);
- Laser 2000 (Lucas);
- Tech-2 (Opel, Isuzu, Saab, Suzuki);
- GT-1 (BMW);
- Scan- 100 (SsangYong);
- Texa Navigator TXT.
І дилерські – Volvo, Renault, Cummins.
Всупереч розхожій думці, комп’ютерна діагностика несправностей паливної системи – це не чарівна пігулка, а всього лише більш оптимізований і сучасний інструмент роботи з пошуком несправностей в паливною системою автомобіля. Вона підходить далеко не для всіх автомобілів і в деяких випадках все одно потрібно «мануальна» діагностика – «по-старому», з розбором двигуна. Наприклад, за допомогою комп’ютерної діагностики можна дізнатися, що в Рейлі недостатній тиск, але чому і який саме елемент системи зносився – комп’ютер не завжди підкаже. Можна припустити, спираючись на дані про стан взаємодіючих з цією системою системах, але комп’ютер все-таки не вкаже на конкретного винного у виниклій неполадку.
Діагностика паливної системи дизельного двигуна – як це працює?
При проведенні комп’ютерної діагностики двигуна відбувається реєстрація сигналів від різних датчиків і систем автомобіля. І якщо їх параметри відрізняються від тих, що вважаються «нормою» – формується повний звіт про помилки, в який включаються дані ще і суміжних систем, адже вони теж можуть впливати на роботу і поломку двигуна.
Таким чином, комп’ютерна діагностика паливної системи дизельного двигуна грає важливу профілактичну роль – саме так можна виявити невеликі збої, які в перспективі розвинуться в більш серйозні і запобігти їм. Це економія часу і водія, і фахівців.
Чи робити комп’ютерну діагностику автомобіля перед покупкою самостійно? Тільки якщо ви впевнені в своїх силах або поблизу немає достатньо великої і «серйозної» СТО, тому як послуги маленької і несерйозною можуть виявитися мінімальними, поверхневими і недостатніми для того, щоб дізнатися реальну цілісність і «не аварійність» купованого транспортного засобу. До того ж «просту» комп’ютерну діагностику паливної системи ви можете зробити і самі.
Бош Дизель Центр проводить комп’ютерну діагностику і ремонт:
- паливної апаратури дизелів легкових, вантажних, спец і с \ г техніки Еuro-2, -3, -4
- паливних насосів ( ПНВТ ) і форсунок Common rail вантажних MAN TGA, TGL, TGM, TGX, Renault Premium 420 Dci, Mascott, Kangoo, Master, Midlum; DAF LF; Iveco Daily, Eurocargo
- легкових і мікроавтобусів TDCi, TDi, JTD, DCi, CDi, TDDi, HDi, CRDi, D-4D, DiD з перевіркою і присвоєнням коду на стендах Bosch EPS 815, Hardtridge CRi-PC
- паливних насосів Bosch VP-29, -30, – 44 (MAN, John deere, Ford transit 2.0,2.4; Opel 2.0, 2.2; Audi, VW, Scoda 2.5 tdi; Nissan Patrol 3.0); Denso V3, V4, V5 (Toyota LC 90,100, 120; Mitsubishi, Suzuki, Mazda); Delphi Epic (Ford transit 2.5, Renault Kangoo 1.9, Fiat Doblo); Zexel VRZ (Mitsubishi Pagero 3.2 DiD)
- насос-форсунок Volvo FH12, FM12, NH12; Scania 114, 124, 144, R, P, T, HPi; Iveco Trakker, Stralis, Eurotech, Eurostar, Cursor 8, 10, 13; Cummins; John Deere, Renault Premium, Magnum DXi
- насосних секцій MB Actros, Atego, Axor; DAF XF, CF; Renault Magnum; Mack, Deutz
- бортових комп’ютерів, двигунів
З усіх питань, щодо ремонту та обслуговування, звертайтесь за телефоном: 044 221 97 07,
044 564 60 02 або використовуйте форму зворотного зв’язку.