Установка ксенону
Ксенон є вельми рідкісним інертним газом, що не має ні запаху, ні смаку, ні кольору. А за умови пропуску через нього електричного струму з нього виходить чудовий джерело світла. Ксенон популярний серед автолюбителів і на це є кілька серйозних причин:
- ксенонові лампи дуже яскраво світять, він близький до денного і, як наслідок, більш «приємний» для людського ока;
- ксенонові лампи – це висока світловіддача, а значить відмінний огляд дороги перед автомобілем;
- ксенонові лампи відрізняються довговічністю – а це приємно для гаманця автолюбителя;
- ксенонові лампи більш стійкі до механічних пошкоджень і прості в експлуатації.
Як встановлюють ксенон?
- Перший крок – заміна оптики в самій блок-фарі.
- Другий крок – установка перетворювача напруги.
- Третій крок – установка блоків розпалу.
- Четвертий крок – установка власне ламп.
- П’ятий і заключний крок – корекція ксенонових ламп.
Справа в тому, що лінзи галогенових фар мають більший діаметр, ніж лінзи для ксенону. До того ж у перших більш широкі і глибокі відбивачі. Цей крок – дуже важливий і його не можна пропускати. У разі «так просто поставлю ксенон замість галогенок» світло не буде сфокусований, у нього не буде межі і зустрічні водії (а також люди і все, у кого є очі) не скажуть спасибі за те, що їх засліпили звідти, звідки не чекали.
Спосіб кріплення біксенонові лінз нічим не відрізняється і не повинен викликати труднощів. Якщо ж не вийшло вийняти лінзу, слід розібрати всю фару.
Робота ксенонових ламп значно збільшує напругу (для «включення» ксенонової лампи потрібно дуже високий розряд), що може призвести до неполадок в бортовій мережі автомобіля – а це напевно не той ефект, який хочеться заробити, встановивши ксенонові фари.
Перетворювач підключається між блоком розпалу й акумулятором і прикріплюється в будь-якому зручному місці під капотом.
Сполучні ровода не повинні бути натягнуті, тому блоки розпалювання встановлюються в безпосередній близькості від фар. Зазвичай вони досить зносо і температуроустойчівость, а також водостійкі, але додаткова ізоляція їм не зашкодить.
У цьому кроці дуже важливо не торкатися до скла лампи руками – це може спричинити додатковий перегрів місця торкання, що обов’язково закінчиться лопнули ксеноном. Лампа вставляється в отвір і фіксується, для уникнення вібрації використовуються перехідники-кільця.
Що ще потрібно знати про установку ксенонових фар
Водіям, які використовують ксенонові лампи варто пам’ятати про чистоту фар, а ще краще – разом з ксеноном встановити і омивачі, якщо вони не передбачені. Розсіяний разючий світло ксенонових ламп – це не те, що зробить вас приємним учасником дорожнього руху.
Слід також враховувати те, що для автомобілів з роз’єднаним ближнім і дальнім світлом потрібна установка ксенону, а для автомобілів, де ближній і дальній в одній лампі – установка біксенона. Биксенон – це той тип ксенону, який вільно дозволяє перемикати лампу між двома режимами. А якщо вам не потрібно так багато такого яскравого освітлення, можна встановити ксенон в противотуманки і не чіпати «заводський» набір фар.
Що до ціни ксенону, то в середньому його установка на СТО обійдеться до 75 дол. США. Самостійна ж установка біскенона буде набагато дешевше, але доведеться попрацювати, щоб нічого не забути і не пропустити – що може звести на «ні» всі витрачені зусилля.
З усіх питань, щодо ремонту та обслуговування, звертайтесь за телефоном: 044 221 97 07,
044 564 60 02 або використовуйте форму зворотного зв’язку.